Wij streven ernaar om een uitstekende en persoonlijke dienstverlening te bieden die volledig afgestemd is op de behoeften van onze klanten. Onze benadering is warm, professioneel en volledig onpartijdig. Als neutraal gezondheidsfonds leggen we geen enkele verplichting op aan onze klanten en staan we enkel in dienst van hun belangen.
Als Manager van de dienst Gezondheidszorg ben jij eindverantwoordelijk voor een correcte en tijdige betaling van tussenkomsten bij ziekte en hospitalisatie aan klanten en zorgverstrekkers. Daarnaast draag je ook de eindverantwoordelijkheid voor het beheer en de goedkeuring van medische aanvragen.
Je denkt kritisch na over de performantie van onze processen en waakt over het resultaat. Dit houdt in dat je streeft naar een hoge kwaliteit van de output en een klantgerichte service.
Strategische doelstellingen worden door jou op een enthousiaste en heldere manier gecommuniceerd binnen jouw team. Als goeie people manager sta je te midden van jouw team van 20 medewerkers en experten. Je weet wat er leeft en je versterkt de duurzame samenwerking binnen jouw team.
Je gelooft dat tevreden collega’s voor tevreden klanten zorgen. Daarom zijn coachen, motiveren en inspireren voor jou vanzelfsprekende begrippen. Daarnaast heb je oog voor de ontwikkeling en groei van de medewerkers.
Je rapporteert aan Operations Manager
Ben jij een ervaren manager met een passie voor zowel mens als proces? Heb je oog voor detail, een klantgerichte instelling en een strategische mindset? Dan zijn wij op zoek naar jou! Daarnaast heb je:
Een master werk- en denkniveau
Een kritische blik op de performantie van processen
Sterke communicatieve vaardigheden om strategische doelstellingen duidelijk over te brengen
Een empathische en motiverende houding als people manager
Oog voor detail en kwaliteit
Focus op klantgerichte service
Ervaring in het coachen en ontwikkelen van medewerkers (minimum 7 jaar)
Ervaring met ziekteverzekering en beheersinformatie zijn waardevolle pluspunten
een 37-urenweek die eindigt op vrijdag om 12u en mogelijkheid tot thuiswerk
een voltijdse job in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie
een prettige moderne werkomgeving op onze hoofdzetel te Aalst
mogelijkheid tot permanente vorming en opleiding
een marktconforme verloning en een interessant pakket extralegale voordelen (waaronder maaltijdcheques, hospitalisatie-, tand- en groepsverzekering, …)
een bedrijfswagen met tankkaart en smartphone met abonnement
Cookies
Wij gebruiken cookies op deze site om jouw gebruikerservaring te verbeteren. Door te klikken op ‘Akkoord!’ geef je ons toestemming om cookies in te stellen.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier